Ostre cięcie | Fundacja Rak&Roll

W końcu po trzech latach postanowiłam wybrać się do fryzjera. Odwiedziłam Akademię Wierzbicki & Schmidt w Poznaniu przy ulicy Marcelińskiej. Bardzo chciałam powrócić do krótkich włosów i przy okazji zrobić coś dobrego dla innych. W tym celu postanowiłam ścięte włosy oddać do fundacji Rak&Roll, która prowadzi akcję Daj Włos!. Każdy kto ma min. 25 cm włosów do ścięcia może wziąć udział w tej akcji. U mnie wyszło aż 36 cm. Z tych włosów robione są peruki dla osób, które straciły włosy w wyniku choroby. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w akademii, gdzie naprawdę profesjonalnie zajęli się moimi włosami, a przy tym panowała miła atmosfera.

 
 
 
INSTAGRAM:
 

Komentarze

  1. Podziwiem, ale ja i tak bym załowała sciecia włosó :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie że pomyśłałaś też o innych, meeega dobry gest! Też bym w taki sposób postąpiła ale niestety nie mam dugich włosów:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty