Pasta z czerwonej soczewicy | Vegan


Dziś mam dla Was przepis na moją ulubioną pastę do kanapek z czerwonej soczewicy. Przygotowanie jej nie zajmuje wiele czasu i jest bardzo proste. Do ugotowanej soczewicy wystarczy dodać przyprawy według własnego uznania i otrzymujemy przepyszną pastę. Moja ulubiona jest z dodatkiem słodkiej suszonej papryki oraz czosnku i taką tym razem przygotowałam. Soczewica stanowi bogate źródło białka przyswajalnego, poprawia pracę układu pokarmowego i przemianę materii oraz obniża poziom złego cholesterolu.

Składniki:

- 1 szklanka wody
- 1\2 szklanki czerwonej soczewicy
- 1\4 szklanki pestek słonecznika
- słodka suszona papryka
- czosnek granulowany
- sól
- pieprz

Przygotowanie:

1. Do garnka wlewamy wodę, gdy zacznie wrzeć wsypujemy soczewicę oraz pestki słonecznika i gotujemy na wolnym ogniu pod przykryciem od 10 do 15 min.
2. Gdy soczewica będzie już ugotowana przekładamy ją do blendera, dodajemy sól, pieprz, słodką suszoną paprykę, czosnek granulowany i wszystko razem blendujemy na gładką masę.
3. Całość przekładamy do słoika i przechowujemy w lodówce.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


MOJE SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/agnier_/
SNAPCHAT: https://www.snapchat.com/add/agnesinf...

Komentarze

  1. A ile dni można ją w takim stanie przechowywać? Muszę spróbować jutro tego przepisu...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty