Trochę o mnie.

Nazywam się Agnieszka Ratajczak, mieszkam w okolicy Poznania i w tym roku skończę 21 lat. W zeszłym roku ukończyłam technikum gastronomiczne, a obecnie pracuję. Mam wiele zainteresowań oraz pasji, które staram się rozwijać. A co tak naprawdę mnie interesuje: podróże, koncerty, gotowanie, moda, fotografia i wiele innych. Zdecydowałam się na założenie bloga, aby w ciekawy sposób wykorzystać wolny czas, jeszcze bardziej oddawać się swoim pasją i dzielić się tym z innymi. Mam nadzieję, że treści które będę publikować Was zaciekawią, a ja sama nauczę się nowych rzeczy od Was. Jak na razie to by było na tyle ;).
 
 



 


Komentarze

  1. Miło mi Cię poznać Agnieszko w blogosferze :) Czekam na kolejne twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zdecydowałaś się dołączyć do blogosfery. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, moja imienniczko, że założyłaś stronkę. :) Czekam na Twoje posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś! trzymam kciuki żeby blog się jak najbardziej rozbujał!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty