Industrial piercing

Przekłucie industrial, polega na przebiciu ucha, w wyniku którego powstają dwie dziurki, a w ich miejsce wkładany jest kolczyk długa sztanga. Na piercing wybrałam się do studia Pewnie że boli w Poznaniu przy ulicy Ślusarskiej 14. Samo przekłucie zostało wykonane bardzo szybko i praktycznie bezboleśnie. Industrial jest trudny technicznie do wykonania i niestety nie każda osoba może mieć ten typ kolczyka, wszystko zależy od rodzaju i kształtu ucha. Goi się on od 6 do nawet 9 miesięcy. Uważam, że kolczyk wygląd ciekawie i bardzo efektownie.


 
 
 
INSPIRACJE
 
Kylie Jenner

Amanda Steele
 

Komentarze

  1. What a beautiful piercing earring (?) not something I would do but it really looks amazing on you! :)

    XO, Melissa

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks amazing!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sama chciałam sobie tak przekłuć ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie super! W ogóle jaka nazwa studia... haha Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi się podoba ta nazwa studia w Poznaniu! Kolczyk przykuwa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się niestety bardzo źle przyjmują kolczyki :(

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo fajny kolczyk :) podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przymierzam się do niego i do tego samego studia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty