Przystanek Woodstock 2017

 
Niedawno odbył się 23. Przystanek Woodstock czyli Najpiękniejszy Festiwal Świata. W tym roku zagrały takie zespoły jak Wilki, Hey, Archive, The Qemists czy Domowe Melodie. Świetna zabawa, dużo muzyki oraz wspaniali ludzie sprawiają, że każdy chce tam ponownie wrócić. Woodstock jest miejscem, w którym każdy dobrze się bawi, ale przede wszystkim szanuje innych. Tak samo jak w poprzednich latach świetnie spędziłam czas i nie mogę się doczekać 24. Przystanku Woodstock.
 







 



Komentarze

  1. U mnie w tym roku nie wyszło, ale mam nadzieję, że za rok się uda :D może nawet się spotkamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze byłam ciekawa jak to jest na Woodstoocku :) może w końcu się odważę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze kiedyś tam pojechać i przeżyć to wszystko na własnej skórze. Wspaniałe zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam raz, tylko na koncertach i wystarczająco się napatrzyłam. To był mój pierwszy i ostatni raz. Woodstock to nie moje klimaty, choć mam 20 minut drogi samochodem do Kostrzyna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam jakoś nie ciągnie - nie moje klimaty, jestem domatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam festiwale!
    Mega zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie moje klimaty, czy tam nie ma koszy na śmieci, że tyle leży na ziemi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosze są jednak w znikomych ilościach, za to prowadzone są akcje gdzie ludzie sami zbierają puszki i wymieniają na nagrody ;) Jednak śmieci wala się tam naprawdę sporo

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty