Kasza manna z bananem i malinami | Vegan


Śniadanie to zdecydowanie mój ulubiony posiłek dnia. Ostatnio jadłam głównie owsiankę, więc stwierdziłam, że przyda się mała odmiana. Postanowiłam przygotować kasze manną z owocami. Kasza manna powstaje w wyniku wysokiego przemiału pszenicy. Jest najbardziej kaloryczna spośród wszystkich kasz, ale dzięki temu bardzo sycąca. Gotowana na wodzie, jak i na mleku jest lekkostrawna. Kasze manną można przyrządzić na wiele sposobów, dlatego warto sięgać po nią częściej.

Składniki:

- 1/2 litra mleka roślinnego
- 6 łyżek kaszy manny
- 5 suszonych daktyli
- 1 banan
- garść malin
- wiórki kokosowe

Przygotowanie:

1. W niewielkim garnku zagotować mleko. Do gotującego się mleka wsypać kasze manną i mieszać aż zgęstnieje. Gotować ok 5 min.
2. Daktyle pokroić na małe kawałki, wrzucić do ugotowanej kaszki i wymieszać.
3. Całość przełożyć do miseczki. Na wierzch kaszki położyć pokrojonego w plastry banana, maliny i posypać wszystko wiórkami kokosa.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


MOJE SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/agnier_/
SNAPCHAT: https://www.snapchat.com/add/agnesinf...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty