Warsztaty kuchni wegańskiej z Pawłem Ochmanem

W zeszły weekend do Poznania zawitał Paweł Ochman, autor bloga weganon.pl oraz książki "Pyszności z roślin". Przeprowadził on warsztaty kuchni wegańskiej, których tematem przewodnim były bulwy i korzenie. Paweł pokazał nam jak w ciekawy i kreatywny sposób można wykorzystać te rośliny. Na warsztatach wykonaliśmy: pastę z pieczonej dyni i selera, hummus z surowej marchewki z pomarańczami, mini paszteciki z pieczonego selera z żurawiną, szare kluski ziemniaczane na zasmażanej kapuście, kremowe risotto z burakami, wędzony krem z pietruszki i selera z jabłkami oraz brownie z pietruszką i soczewicą. Były to dla mnie nietypowe połączenia oraz zupełnie nowe smaki. Nauczyłam się wielu ciekawych rzeczy i świetnie spędziłam wolny czas.
 






 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


MOJE SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/agnier_/
SNAPCHAT: https://www.snapchat.com/add/agnesinf...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty